16 december 2010

Sådär ja. Då var alla julklappar inhandlade förut till far min jag köpte också en tröja till mig och ett halsband. Hans julklapp köper jag på lördag då jag ändå ska ner på stan och klippa mig. Men hur fan ska jag klippa mig? Ska jag göra något helt nytt och klippa page eller ska jag ha min gamla vanliga frisyr som jag har haft i alla år? Det är den stora frågan.... Jag är nästan helt säker på att när jag väl sitter i frisörstolen, inte förrän då kommer jag bestämma mig hur jag ska ha de. Final i PH idag och Emanuel vann, inte allt för oväntat. Men jag tycker helt klart att han är en värdig vinnare. Likaså Robinson börjar närma sig sitt slut, riktigt spännande. Hjälpte Nilsson med mattetal idag, fett grym man är eftersom hon ringer hit och ber om hjälp.



Nått i den stilen kanske man ska klippa?


Kommentarer
Postat av: SandraAwesomeDureforsAKAschnajjgel

duktiii idjut ;)! Klipp nge cooooooolt :DDDD

2010-12-16 @ 21:16:12
URL: http://ssandradureforss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0