22.28

Super mysigt hos toni igår. Började med en grymt god middag. Sen lirade jag lite cs, vilken nörd jag är. Sen fick toni öppna min julklapp, för jag kunde inte hålla mig, haha. Vi somnade vid 12 ungefär. Eller rättare sagt jag somnade.

Vaknade vid 8 och då hade jag både klocka och armband på mig. Gick upp på toa och då borstade jag tänderna, som jag egentligen skulle ha gjort på kvällen, men var alldeles för trött för de. Gick och la mig sen igen, och somnade om till 12. Då åt vi frulle sen gick vi upp i tonis gamla rum och hämtade lite prylar som vi sedan satte upp i hans nya rum. Vi fick värsta rycket och städade hela hans rum, dammade och dammsög, fint blev det i alla fall.

Fick sedan för oss att städa lite i köket, så toni plockade i/ur diskmaskinen medan jag torkade av diskbänken. Sen spelade vi lite guitar hero, fan vad jag ägde asså, haha. Sen fick jag öppna min julkapp, var massor med hudkrämer, nagellack och lite små plock, tack så jättemycket älskling. Käkade middag hos toni idag också, rester från igår. Men smakade lite bra idag. Fick skjuts av tonis snälla mor till station, 24 minus ute, ingen höjdare att gå till bussen då. Sen satt jag på station i Norrtan i dryga 40 min för att sedan ta statsbussen hem. 

Har nyss duschat och nu sitter becca i mitt rum hon ska sleepa här inatt. Myspys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0