F**KING PERFEKT

Var som sagt i stora staden igår i hela 9 timmar och de enda jag kunde åstadkomma på de timmarna var ett linne, en t-shirt och 2 par trosor. Men jag är nöjd för de. Linnet tänkte jag ha på nyårsafton. Ni vet hur det är när 3 viljor ska gå genom samtidigt. Den ena vill gå dit, den andra vill gå hit och den tredje vill gå någon helt annanstans. Men både Rebecca och älsklingen lyckades få med sig lite hem dem också. Efter den långa resan till stan följde älsklingen med mig hem och sov här. Mysigt kan man lugnt säga. Vid 3 tiden drog han här ifrån. Så gick med honom till station. Okej där ljög jag, men i alla fall till roden, längre orkade jag inte gå. Gick hem, dammsög hela nedervåningen. Sen kom mamma hem med pizza, gott som fan. Nyss ringde Rebecca, ska över dit sen när hon kommit hem. Och nu sitter jag i sängen med en dator, en godispåse och en iphone, livet leker.

På tal om nyårsafton, som är imorgon, kan jag säga att jag är jääääääävligt taggad. Kommer bli grymt kul med massor med trevligt folk. NU KÖÖÖÖÖÖR VI FÖR FAN!

Kommentarer
Postat av: schnajjgel

Sv; Hahah de sant ;))

2010-12-30 @ 19:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0