KUL-JUL

Det började bra, men slutade med huvudet i toaletten. Julafton var hur bra som helst. Juldagen drog vi ut till blidö också hur trevligt som helst. God middag och mys med andra sidan av släkten. Dagen efter blev jag, syrran och pappa magsjuka. Måste ha varit det värsta jag varit med om på länge. Tre stycken som ska spy samtidigt på en toalett. Jag trodde bokstavligen att jag skulle dö. Sen blir man väldigt uttorkad så man orkar inte ens sitta upp. Jag var totalt utpumpad och slut i hela kroppen. Och som plåster på såren brände jag upp hela högra handflatan, så har första gradens brännskada där, kuljul kan man säga.

Igår tog vi oss i kragen och åkte hem. Idag känner jag äntligen att jag mår bra, dock sitter smittan kvar så får inte träffa någon förrän imorgon. Då ska jag in till stan med becca och älsklingen som jag inte träffat på länge. Vi ska shoppa och förmodligen hitta massor på rea. 

Tack för mig, puss hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0