2 november 2010

Jag och älsklingen va som sagt i täby c i söndags. Jag hittade en mössa och armband, present till rebecca som har brutit foten och har gips, stackars henne ♥ sen köpte jag en present till mammi som fyller år imorgon. Toni köpte två tjocktröjor och en mössa. Det va jättemysigt att gå runt hand i hand med honom. Vi käkade en inte så romantisk lunch på donken. Kom dit typ 1 och åkte hem vid 4. När vi väl var hemma fick vi en grymt god middag som mamma lagat. Kycklingfilé, potatisklyftor och beasås. Sen tittade vi på nya beck-filmen, levande begravd, lite rädd va man allt. Tur att jag hade min bumbibjörn bredvid mig som jag kunde krama om. Vi somnade direkt efter filmen.

Igår slappade jag hela dagen. Toni somnade i soffan för att han var så trött. Vid sex drog jag och tränade lite aerobics, precis det jag behövde. Kom hem och tog en dusch och gick över till becca och underhöll henne lite! Kom hem lagom i tid då mamma precis kom hem. Tittade lite på tv sen kröp jag ner i min stora säng själv...

Vaknade imorse med ett leende på läpparna. Känner mig väldigt utvilad och glad. Idag ska jag handla lite och förbereda en överrasknings middag till mamma och pappa. Eftersom mamma fyller idag. Sen ikväll kanske jag ska träna eller så ska jag träffa toni, får se vad som händer.
// Kisses and hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0