GLAD PÅSK



Idag var mamma och jag nere på stan typ hela dagen. Jag är nu en lycklig ägare av ett par vita converse i skin = nice. Vid 4-tiden åkte hela familjen ut till blidö och invigde påsken hos farfar och karin. De bjöd på jättegod mat, bl.a. tårtan på bilden ovan som de hade bakat själva. Fick också ett påskägg eftersom jag har varit så snäll. Påväg hem ringde therese mig, hon och simon hade tråkigt så jag blev avsläppt av mamma vid banken. Hängde lite med dem ett tag, innan de valde att skjutsa hem mig. Kom hem för typ 30 min sen. Ska snart lägga mig i sängen och prata tele med min älskling som jag förmodligen får träffa imorgon. Puss och kram och glad påsk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0