GRYM HELG

Måste börja med att säga att det har varit en grym helg. I fredags fick jag förfrågan om jag ville hänga med på 18-års fest och självklart ville jag det. Jag, Ellinor, Malin och Jossan drog iväg vid 9. Den som fyllde år var en gammal barndomsvän till mig nämligen Emma. Var faktiskt riktigt skoj, tyckte jag i alla fall. Vid 12 kom pappa och hämtade mig och Ellinor. I lördags-morse gick jag upp tidigt, tog en dusch och käkade frulle. Sen for jag iväg med fullproppad väska mot rimbo. Träffade älsklingen och fixade mig inför 20-års kalas med hela Tonis släkt. Hans kusin fyllde år. Det var också riktigt trevligt, med god mat och gott sällskap. Var hemma typ 11, då både Toni och jag stupade i säng med hajar som hajar i bakgrunden. Eller ja, Toni tyckte den var bra så han låg och kollade medan jag halvsov. Idag har vi bara suttit ute på hans baksida och solat hela dagen. Har ju varit toppenväder liksom, så det gäller att passa på. Ikväll ska jag plugga, plugga och plugga. Man har ju trots allt läxor och prov att göra också....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0