HEJDÅ VÄRLDEN. NU GÅR JAG I IDE I TYP 1 MÅNAD.

Tänkte bara skriva ett sista inlägg innan jag typ går i ide. Imorgon ska jag göra min "efterlängtade" käkoperation. Vilket betyder att jag inte kommer kunna äta normalt på typ 1 månad. Så idag har jag svullat mat kan man säga. Ska vara inne på karolinska 06.45 imorgon och inte får jag äta nått heller, utan jag ska fasta från 00.00 inatt. Sen när jag vaknar upp kommer jag ha fixerade käkar, alltså de kommer vara ihopsatta så jag får leva på soppa i typ en månad från imorgon. Innan jag avslutar detta inlägg vill jag bara säga att jag älskar min familj, mina kompisar och framförallt min älskade pojkvän toni. Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0