FULLT SCHEMA

Har inte varit hemma en sekund förrän nu. I lördags drog jag och ellinor hem till therese. Handlade mat på flygis och åkte dunka-dunka bilen hem till therese. Grillade och fixade oss. Gjorde iordning malin och jossan presenter som blev grymt bra. Vid 9 drog vi till brogården där kalajset var. Det var väldigt trevligt och jag tror att jossan och malin blev nöjda med presenterna de fick av oss. Från början var det tänkt att jag skulle sova hos therese men dem drog så tidigt så jag stannade kvar med ellinor till 12 ungefär då jeff kom och hämtade oss. Åkte till deras lägenhet och tittade lite, riktigt fint kommer det bli. Sen dumpade dem mig på stationen där jag väntade i dryga timmen på rimbobussen. Va hemma hos toni ungefär halv 3. 

Ensam mitt i natten i rimbo påväg till min babe

Igår solade jag och toni hela dagen tills marcus kom och skjutsade mig till norrtan. De skulle gymma så jag passade på att tigga lite skjuts. Fick gå från station i högklackat och klänning. När jag väl var hemma kastade jag mig in i duschen och sen bar det iväg till flygis där jag mötte upp gänget från klassen. Hade det jättemysigt och rebecca. Käkade lövbiff och kroketter med bea och god sallad och god efterrätt jordgubbar och bananer doppad i choklad. Satt och snackade skit mest hela tiden, spela kort gjorde vi också. Blev bara jag och carro som sov över i soffan.

Chokladdoppad banan                                          Frukostmacka med gårdagens grönsaker

Idag vaknade jag vid 11, käkade frulle sen hoppade jag upp på min hojj och körde ner till kryddan där ellinor väntade. Vi handlade lite gubbar och dricka och drog till parken där vi träffade therese. Så vi har suttit där och stekt hela dagen, lite färg har man fått i alla fall. Ikväll kommer toni hit och vi ska bara mysa hela natten. Nu ska jag sluta babbla här och slänga mig in i duschen!
Puss och kram



Dagens mys i parken med de bästa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0