VÄRLDENS LÄNGSTA INLÄGG, TYP I ALLA FALL.

Nu var det länge sen vi sågs bloggen. Vad har jag gjort? Jo i måndags var det en helt vanlig dag i skolan. Slutade 14.30. Gick på stan med becczor och köpte lite grejs. Bland annat en skit snyggt svart klänning, en långärmad tröja på rea och två par trosor på rea. Sen gick jag upp till flygis och köpte mig en glass i solen i väntan på min älskling, men han kom aldrig så fick gå och möta honom. Vi fick skjuts hem av hans polare, super snällt. Hemma hos toni käkade vi middag och sen myste vi bara hela kvällen tills det var dags för mig att ta bussen hem. 

I tisdags gick jag till halv 5. Tränade på frikis med ellinor. Först ett medel 90-pass och sen drog vi upp på gymmet och sprang lite.

I onsdags hade jag en skapligt lång sovmorgon. Tog mig till skolan och avverkade en fysiklektion och en it-lektion. Sen på kvällen åkte jag till toni och sen vidare till hans mormor och morfar där det bjöds på god middag. Åkte hem till toni ett tag efter innan jag tog bussen hem till min säng. 

Igår slutade jag efter att treorna hade haft sin projektredovisning. Var faktiskt ganska roligt att lyssna på. Sen cyklade jag hem, packade väskan och gick tilbaka till skolan där jag mötte therese. Vi tog hennes bil till bilprovningen och det tog bara 10 minuter typ, sen var det klart. Åkte ner på stan och fick se ellinor sitta med challe utanför kryddan. Stannade till där och tog en glarre. Gick ner på stan ett tag för att leta brillor till therese, men inte hittade vi några sådanna inte. Vid halv 5 drog jag och therese upp till donken och tog varsin hamburagare. Sen hade vi massor med dö-tid innan friskis-passet började, som egentligen var hela målet med dagen, allt annat var bara bonus. Så vi åkte till badhuset och solade lite, jäkligt skönt att få lägga sig nästan naken i värmen och bara drömma sig bort ett tag. Efter det drog vi i alla fall till flygfyren och köpte lite hårfärg och sen var det dags för friskis. Köttade sönder och idag har jag världens träningsvärk.. 

Har sovmorgon idag också och börja inte förrän klockan 12 typ. Ska dammsuga av rummet nu och städa lite innan jag beger mig mot plugget. Vad som händer ikväll det får vi se, har lite valmöjligheter.

Med den meningen avslutar jag mitt förmodligen längsta inlägg någonsin. Jag undrar om någon verkligen kommer att läsa det här?
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0