WE BELONG TOGETHER

Du är min kärlek. Jag trodde aldrig att jag skulle hitta någon så bra som du är. Du är bäst på alla sätt och vis. Direkt när vi har sagt hej då saknar jag dig. Ja, nästan när jag är med dig saknar jag dig. Det konstiga är att det tog så lång tid för mig att inse att du faktiskt är bäst. Jag var osäker en längre tid, men nu vet jag att jag inte klarar mig utan dig en enda sekund. Det finns ingen som kan få mig på så bra humör som du, det finns ingen som kan få mig så glad som du, det finns ingen som kan få mig så lycklig som du. Ja, det finns kanske 100 saker som jag kan rabbla upp här. Men det skulle nog bli lite jobbigt att skriva. Även om vi inte har varit tillsammans så länge så har det varit det bästa stunderna i mitt liv, hittills. Med dig har jag aldrig tråkigt. Du är den som får mig att le. Jag hoppas att det är vi föralltid. Med dig känns allt så rätt. Jag vill inte att våran underbara saga ska ta slut nu, den har ju precis börjat. Jag älskar att ligga i sängen med dig, när du håller om mig hårt och pussar på mig, när du säger att jag är den finaste du vet. Jag älskar att ligga på ditt bröst och höra hur ditt hjärta slår.
Du är det bästa som har hänt mig.
Jag älskar dig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0