HELGEN UTAN BILDER

Har haft en grym helg. I fredags mös jag hela dagen med Ellinor sen träffade vi Therese och så drog vi ner på stan och shoppade lite. Sen åkte vi till flygis och köpte mat. Åkte hem till mig och chillade på ballen med god spagetti och köttfärssås som mamma fixat till de hade vi varma vitlöksbröd och en jätte god sallad. Efter de åt vi kladdkaka med grädde. Vi 9 kom Malin och Jossan hit och då blev det filmmys. The rebound blev de fast jag sett den förut. Vid 11, tror jag, kom Toni hit och sov här med mig, saknat honom. Igår bar det hem till Marcus och Karro för lite kräftis. Skit trevligt var det, dock slutade de som de sluta och jag och Toni fick skjuts hem av André, TACK. Idag har Toni och jag bara chillat, vart upp till Karro och hämtat cyklarna och sen åkte min babe hem. Ikväll ska jag bara chilla, göra lite läxor och sen hänga lite med Rebecca tror jag. PUSS PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0