IT'S FRIDAY

Äntligen fredag. Nu har jag gått 4 dagar i skolan och vi har i stort sett inte gjort ett skit, hade lika gärna kunnat vara ledig. Har börjat lite smått med projektet och jag tror faktiskt att det kan bli riktigt bra om vi nu kommer överrens i gruppen, vart lite tjafs idag men det ska nog ordna sig till framtiden. Lekte lite med Nilsson när jag kom hem. Sen drog pappa, jag och Rebecca ut och övningskörde lite. Åkte ut till Therese men hon var inte hemma utan vi fikade lite med Eivor sen åkte vi hem igen. Mamma hade lagat sik och potatis med romsås till middag, grymt gott var det. Just nu sitter jag och läser lite i körtkortsboken medan jag väntar på att min prins ska komma hit, inte träffat honom på en vecka typ.
Hoppas alla får en bra fredag, för det kommer i alla fall jag få. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0