KELP?!?

Tänkte börja med att säga att Gröna Lund var grymt. Kom dit 11 och åkte 23, NAJS. Åkte det mesta kan man säga. Mamma och Lotta vann en fazer som familjerna delade på. Dagen efter, alltså i fredags, övningskörde jag på 70 väg med Pappa, gick sjukt bra. Sen var det bara att åka hem, slänga i sig gröt, packa och sen ner till station där jag mötte Carro och Isabelle. Dags att dra till Rebeccas landställe och mysa lite. Vi badade, åt god grillad mat, spelade kort såklart, myste och slutligen tältade. Idag när vi vaknade åt vi frulle sen drog vi och tog ett morgondopp sen begav vi oss till Norrskedika och gick på loppis hela dagen, rå-nice vare. Jag fyndade en plånbok för 25 spänn och en väska för 20 kronor, nöjd. Kom hem hit klockan 6, åt middag och sen har jag bara chillat och målat naglarna. Nu blir det film med mammi och pappi. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0