13.04

En vecka har gått i skolan och vi har redan fått läxor. Helt otroligt asså. Men det är bara att bita ihop. I torsdags åkte jag och några klasskompisar pulka efter skolan, riktigt kul va det. Skrattade som galningar, haha. Igår va Nilsson här och joinade mig i min ensamhet. Syrran tog hit Clara också så vi satt och spelade "Med andra ord" hela kvällen. Becca sov över här också. Idag har jag vaknat, käkat frulle, städat och pluggat. Nu blir det lunch, gårdagens middag som jag lagade, laxpasta, smarrigt värre. Sen vidare med mamma, lotta och becca till friskis för ett bas-medel pass eller va det var. Sen lämnar de mig på station så åker jag raka spåret till toni. Jag, toni och hans bror ska laga middag och ha det trevligt ikväll. Kan bli nice. Och imorgon ska jag förmodligen åka skidor i kvisthamrabacken med Becczor. Det var allt för mig för den här gången. Puss&kram

Kommentarer
Postat av: erica

Men va fan! du måste ju hojta till om du också äger en blogg.



och ja tack till kursen när det gäller iphone! :D

2011-01-18 @ 03:36:41
URL: http://ericasandvld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0