FULLSPÄCKAT!

Oj oj oj vad det händer mycket. Har inte haft tid att sitta här på hela veckan. Mycket plugg, träning osv... Gick på världens roligast träningspass i onsdags, dans på friskis. Super kul var det i alla fall. Har fått tillbaka en labbrapport som jag fick MVG på, om jag är nöjd. Lämnat in två stycken engelska uppsatser. Hoppas på höjt betyg i engelska A, men vi får se vad som händer. Igår, fredag, fick mamma och jag värsta rycket så vi städade hela badrummet på neder våningen i 3,5 timmar. Vi är inte kloka asså, haha! Fint blev det i alla fall. Vi ska nämligen renovera badrummet där uppe så nu måste allt skit ner i syrrans och mitt. Kommer inte bli kul på mornarna när alla ska samsas om en spegel. Ikväll kommer toni hit, ska käka lite pizza och bara mysa. Tror nilsson kommer förbi också, kan bli trevligt. Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0