"KAN DET VARA EN NEGER?"

Ännu en dag avklarad i skolan. Först biologi på morgonen. Lååång genomgång sen film om apor, kul. Resurs = noll. Jag, Becczor & Carro prata sen med Henning och privata grejer, så skönt att få ur sig allt. Hade inte räknat med att det skulle ta en timme, vilket det gjorde. Skyndade oss till matsalen. Kassler, potatis och rödvinssås, gott. Sen fysik, fick tillbaka provet vi gjorde igår. Lyckades iaf få 15/20 VG, så jag är rätt nöjd med de. Sen IT i tre timmar. Har nog aldrig upplevt att IT lektionen var så lång. Kul hade jag i alla fall. Jag och Sandra håller på att smida planer inför vår redovisning, kommer bli så jäkla bra asså. Kom hem och slängde i mig lite pyttipanna med stekt ägg. Har just bytt om och ska snart åka upp till friskis. Livet leker fuckers

Kommentarer
Postat av: schanjjgeel

Haha "kan de va en neger" hahahahaha!! Vår redovisning lär ju knäcka ;))

2011-01-28 @ 21:17:28
URL: http://ssandradureforss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0