.

SENASTE PERSON SOM:
Sov i din säng:
Toni
Såg dig gråta : Toni
Fick dig att gråta: ?
Du gick på bio med: Toni
Du gick på stan med: Syster
Skällde på dig: Mamma

HAR DU NÅGONSIN:

Sagt "jag älskar dig" och menat det? Varje dag
Dricker du? Vatten ja
Vad är du mest rädd för? Att bli lämnad ensam

Vart vill du gifta dig? I kyrkan på sommaren
Vad hatar du verkligen? Att bli skrämd
Har du varit kär? Ja
Har du ett jobb? Norlandia care - Äldreboende + stryka i mammas tvättstuga (Haha)
Gillar du att ha folk omkring dig? Ja
Är du ett hälsofreak? Nja, kan jag väll inte påstå
Är du ensam idag? Nej, mamma är hemma

Några piercings/tatueringar? Piercing i örat
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? Många

DE SENASTE 48 TIMMARNA:

Gråtit? Tror inte de
Köpt någonting? Kläder brukar de bli
Varit sjuk? Nej, frisk som en nötkärna
Sagt "jag älskar dig"? Ja, till min prins
Saknat någon? Ja
Kysst någon? Ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0