HELLO BEAUTIFUL

Jag minns det som igår när vi träffades för första gången den där kalla kvällen. Både du och jag var nervösa så Rebecca fick vara med. Vi var hemma hos mig och pratade om livet. Redan då kände jag att någonting fanns det ju mellan oss. Men tyvärr så sprang tiden iväg och jag träffade andra mellan. Det var ju av rena slumpen som vi tog kontakten igen. Vi hade ju skrivit till varandra på den ö-käna sidan rimboslusk. Men då var det jag som tog kontakten. Sisådär 4 år senare så var det du, som av en slump, såg mig i matsalen på roden och tänkte, nämen där är ju hon, hon som jag har längtat efter så länge. Så du skrev till mig och vi bestämde oss för att träffas. Som sagt så tog det ju ett tag innan det verkligen sa klick. Det var den där natten hemma hos Ellinor som jag kände att jag verkligen var kär. Så dagen efter blev vi offentiellt tillsammans. Den natten sov du över hos mig, åh gud va kär jag var då. Sen har tiden bara gått och för några dagar sedan firade vi 1 års dag. Jag är lyckligare än någosin med dig Toni. Du betyder allt för mig.
Du är min bästa vän och min alldelles egna prins.
Jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0