"DÅ SKULLE JAG VARIT ENSAM MEN JAG SKULLE HA VARIT JÄVLIGT BRA PÅ HoN"

De sista proven jag gjorde i onsdags gick först åt helvete men sen gick det ändå ganska bra och jag får VG i slutbetyg i datorkommunikation kursen, sjukt skönt att det äntligen är över. Efter skolan i onsdags drog jag direkt hem til älsklingen. Vi åt en grymt god middag, grillad hamburgare, pommes och bea. Sen gick vi och la oss och kollade på film. I torsdags bestämde jag mig för att sova en natt till hos min älskling. Fick ännu en gång en väldigt god middag som tonis mor lagade, grillad kyckling, klyftisar och bea. Börjar nog bli beronde av bea asså... Vi avslutade kvällen först med att baka negrisar och sen kollade vi på skräckis och jag va rädd? Somnade gott men jag väckte tydligen toni mitten i natten då jag hade drömt mardröm, kanske av filmen? Jag som aldrig brukar vara rädd annars. Imorse tog vi ett bad i badkaret sen gick vi ut och solade. Spelade geni med tonis bror och mor. Vid fyra åkte jag hem. Har legat ute och solat lite och snart är det nog dags för middag. Ikväll hade jag tänkt svänga förbi ellinor och jeff och se hur det går med golvläggningen sen ska jag nog vara med rebecca. Puss och kram mensbarn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0