KORT MEN ÄNDÅ LÅNG DAG.



Idag har jag gått i skolan. Först IT i 3 timmar. Då gjorde jag inget vettigt alls, utan satt och spelade datorspel under hela lektionen typ. Sen lunch, hann med att spela lite cards. Sen var det dags för engelska, skulle egentligen redovisa men det hann jag inte så får göra det på måndag istället. Efter skolan kom lotta och rebecca och hämtade mig så drog vi ner på stan. Rebecca och jag fikade lite, eller ja ganska länge. Sen gick vi runt i massa olika affärer. Slutade med att vi gick till mammas jobb eftersom vi är lite lata och inte orkade gå hem. Fick sitta på mammas jobb ett bra jäkla tag innan hon var klar och vi kunde åka hem. För att sedan åka igen. Åkte till norpan och handlade lite sen bar det hem för pannkakslagning. Smällde i mig fem pannkisar tror jag. Halv 7 prick var therese hemma hos mig och plockade upp mig. Vi åkte och hämtade upp ellinor och emma. Köttade friskis medel 90. Fy fasiken säger jag... Har duschat för dryga timmen sen. Nu blir det till att ta en macka och sen bums i säng. God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0