KÖTTTTTTTTA

Slutade 13.20 idag. Cyklade ner på stan och köpte en tröja. Kom hem och fick för mig att jag skulle baka en kladdkaka. Men när den var klar så var jag inte alls så sugen som jag va innan jag började. Tog i alla fall en liten bit och satt och spelade oxie mot några filurer i klassen. Vid 6 skjutsade mamma mig till friskis och där köttade jag kibox och brände bort kladdkakan. Käkade 2 pannkakor nyss. Mer blev det inte till middag, inte ett dugg hungrig. Nu ska jag ta en välbehövlig dusch, för det luktar svettiga handskar om mig. Sen ska jag och Sandra gibba hela natten. See you there!

Kommentarer
Postat av: awesome

hehe fast jag överljugde :( jag orkar inte hela natten, jag är JÄTTETRÖTT, så jag ska nog sova nu! Gonatt :D

2011-03-31 @ 21:20:13
URL: http://ssandradureforss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0