MÅNDAG 28 MARS

I lördags var jag hos toni. Sov över där en natt och spenderade hela dagen hos honom. Åt middag där också. Toni lärde mig att spela CS, eller ja, jag kunde faktiskt lite innan. Men det är ruskigt kul asså. Funderar på att köpa det asså. Bussen var försenad så fick stå och vänta i typ 20 minuter ute i snöstorm, som det tydligen var? När jag väl kom hem tittade jag på "Luftslottet som sprängdes". Somnade inte förrän klockan 00. Idag har jag gått i skolan. Blev en kort dag och slutade vid 12. Cyklade hem och pluggade. Blev just bjuden på en äggomelettsmacka av syrran, skit god var den. Om en timme ska jag till roden och möta upp Therese så ska vi dra till friskis och kötta lite medel styrka. Wish med luck



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0