MÅNDAG, TISDAG, ONSDAG & ONSDAG.

Idag har jag It-prov vilket gick väldigt bra. När jag först såg provet tänkte jag "shit", men det gick ju skapligt iaf. Hoppas jag får bra betyg. Fick sluta efter provet, men var tvungen att sitta kvar i skolan tills mamma slutade, eftersom jag hade hennes bilnyckel. Men det var ju inga problem att vänta eftersom Rebecca väntade med mig, snäll som hon är. Var tänkt att vi skulle skriva lite på engelska redovisningen vi har imorgon, men istället satt vi och facebookade lite. Var hemma vid sex. Då lagade jag ihop lite mat, fiskbullar och så mickrade jag på några gammla frysta klyftpotatisar. Samkade väll helt okej. Kvällen har jag spenderat framför dumburken. Har äntligen skrivit klart redovingingen till imorgon. Dock är den för kort, men jag får helt enkelt prata sakta. Nej nu ska jag sluta babbla här och gå upp och lägga mig i soffan ett tag innan jag hoppar in i duschen och sen vidare ner i sängen. Så jag säger helt enkelt god natt redan nu.
Sweet dreams



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0