VÅFFLOR & PIZZA

Igår var det våffeldagen ocg den firades med de allra bästa i klassen. Efter skolan drog vi till coop och inhandlade alla ingredienser. Sen drog vi hem till Bobban där vi gjorde iordning allt. Sandra och jag satt och kollade på när de andra kämpade i köket. Grymt goda våfflor blev det i alla fall med våffeljärnet som jag släpat med mig hemifrån. Spelade några parti hjärter också. Sen cyklade jag hem och la mig på soffan och låg där hela kvällen, somnade till och med.

Ikväll ska jag till toni och förmodligen käka pizza med hans killpolare. Sen ska vi hem till toni, bara han och jag, och mysa hela natten. Pusshej

Kommentarer
Postat av: kråkzor

usch vad gott det var! och det finns nutella kvar, bara att komma hem och käka! :P

2011-03-29 @ 20:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0