.

 

Idag har jag gjort något som jag egentligen hade lovat mig själv att inte göra... Jag har tittat på Twilight... Och tyvärr så tror jag att jag gillaré. Jag får ta tillbaka allt jag sagt om Twilight. Jag erkänner här och nu att jag också gillar Twilight, precis som alla andra. Riktigt kul att gå på bio faktiskt, komma ifrån skolan lite. Det behöver jag, fast egentligen inte. Har så sjukt mycket att plugga. Tur att det är helg snart och då blir det utgång för första gången. Ska bli så jäkla kul, är riktigt taggad faktiskt. Och på lördag kommer släkten och min älskling och firar mig. På söndag är det reklamutdelning, massor med plugg och pepparkaksbak hos mina småkusiner. Det kan bli riktigt mysigt tror jag, få lite julstämning trots att det inte har kommit någon snö ännu... Längtar verkligen efter snön så jag får göra det jag tycker om väldigt mycket, ÅKA SLALOM!

Nej nu är det dags att sova. Imorgon väntar en ny dag med matematik, religion och projektarbete. När bion slutade, kl 20.20 cyklade jag hem, tittade på bonden och sen ställde jag mig och bakade. Så har kirrat fika imorgon till projektarbete. Känner mig riktigt nöjd. Hoppas bara mina kamrater gillar det. GOD NATT!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0