HELGEN

Började kvällen med grymt god mat som mamma lagat. Tror jag tog fyra portioner, bara de säger ju hur gott det måste ha varit, eller hur? Efter det har jag varvat med idol och plugg... Ja, trot eller ej men fyra stycken uppgifter skulle vara inne idag? På en fredag liksom.. det var bara att fixa det och nu äntligen är jag klar. Nu hade jag tänkt titta lite på Hellenius hörna och blada reklam, älskar verkligen reklam. Efter det kanske kanske, ska jag plugga lite till, om jag orkar. Nu kanske ni undrar, vafan sitter hon på en fredag och pluggar för? Men det är nämligen så att imorgon ska jag vara med min babe och då har jag ingen lust att plugga och på söndag ska jag dela ut reklam, packa och chilla för på måndag drar jag och kråkan till Linköping i tre dagar och på fredag nästa vecka har jag kemi-prov. DÄRFÖR pluggar jag idag. Smart va?

Förresten! Var det bara jag som tyckte Robin va grym idag i idol eller?

Kommentarer
Postat av: Fåreét

Egentligen är det hemskt att vi ska behöva spendera fredagarna med plugg. Fredagar är en helig dag. En dag då man absolut inte ska behöva plugga, utan bara få slöa!



Bra fokus i alla fall, och planering!



Robin ägde. Enligt mig så är han helt klart bäst av alla killarna.

2011-10-22 @ 00:27:39
URL: http://saltpetersyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0