HARD

Idag har jag gått i skolan, as usual. Grymt jobbig dag idag med hela 6 lektioner med typ 5 minuters paus. Började dagen med fysik, där jag försov mig. Sen hade jag engelska och det sög som vanligt. Lunch, soppa och mjukt bröd. Kemiprov som gick bra, tror jag? Det var trots allt bara 6 frågor, inte så speciellt svårt. Sen svenska och då skrev jag på min uppsats. Sen hade jag små företagande och det va typ håltimme. Så ägnade tiden åt att spela kort och jobba lite matte. Sista lektionen var matte och då köttade jag och bobban. För imorgon är det nämligen matteprov, JIPPI. Så ska föröska jobba lite nu hade jag tänkt i alla fall, får se ur det går.
Puss och kram

Saknar mitt långa hår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0