CLUB 12

I fredags va jag hos min älskling. Myspys hela dagen.
Lördagen bestod av fix. Drog till Isabelle på lite förkrök tillsammans med Carro och Lollo. Jorå måste ändå säga att club 12 var helt ok. Musiken och högtalarna hade kunnat varit bättre och flera toaletter behövs verkligen! Annars en trevligt kväll med massor med glada människor. Stack till donken efter och tog en cheese, så jävla värt. Tog bussen hem med Isabelle, hemma i sängen typ halv 4. 

Va i Kista Galleria igår med familjen. Kan rekommendera att INTE shoppa bakis... Jobbigt som fan. Dock fick jag med mig 2 par jeans, en långärmad tröja, ett par shorts, en klänning och en studentklänning. NÖJD! Trött som få är vi kom hem så gick och la mig tidigt. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0