FREDAG DEN 13...

...Börjar bra? Gick upp klockan 5 och satt vi köksbordet och avnjöt en härlig frukost då jag får se världens största spindel krypa på golvet. I panik springer jag in i mammas/pappas sovrum där han ligger och sover. Rycker och sliter i honom för att väcka honom. Medan jag väcker pappa letar sig spindeln ut i lilla hallen, snabb som sjutton är den. Jag hoppar krigsdans och kastar glas-underlägg på den, men den dör inte. Istället kryper den upp en bit på väggen och in bakom bokhyllan, helvete. Tveksamt om man vågar ligga i soffan alltså.

Fortsatte morgonen på jobbet med att packa upp varor. Slaravade till det lite och det resulterade i att jag tappade ut en glasburk fylld med olja och soltorkade tomater, klantigt värre. Tur var att jag fick sån fin hjälp i alla fall.

Men dagen är inte slut ännu. Ska snart åka iväg och handla får se om nått händer då.

Kommentarer
Postat av: kråkam

Men räkzor då!!

2012-04-13 @ 12:53:21
URL: http://surfaenklare.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0