MÅNDAG

Måndag och skola igen. Startade morgonen med att bli uppskjutsad till flygis för att fixa inpasserkort. Mamma skjutsade mig sen till skolan, vilket visade sig vara onödigt eftersom jag inte hade nån lektion förrän typ 12. Så satt å snackade med Matte till Rebecca anlände. Borde egentligen ha utnyttjat tiden till nått vettigt men så blev det inte. Åt lunch vid elva och sen var det dags för lite samhällskunskap... Gick tidigare från IT, kände att jag ändå inte fick nått vettigt gjort. Somnade på soffan när jag kom hem, käkade middag och sen tittade jag på film. Drog upp till gymmet vid 8 och kom just hem. Nu ska jag duscha och sen hoppa ner i sängen. God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0