20 december 2012

Sista dagen på NCC avklarad. Känns både bra och dåligt. Skönt att äntligen få jullov men samtidigt tråkigt att jag inte kommer att träffa mina galna arbetskamrater något mer, inte det närmasta månaderna i alla fall...

Lagade köttbullar, prinskorvar och stekt potatis till middag. Ett litet mini-julbord helt enkelt.

Har även hunnit med att pynta granen och sätt upp lite tomtar här och där.

Ja, jag hann till och med upp till gymmet en sväng. Kanon-skönt att gymma vid nio tiden. Kan säga att det nästintill inte va en kotte på gymmet.

Nu ligger jag nyduschad i mitt städade rum och bara njuter.

Imorgon väntar julklappsköp med syrran. KUL




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0