MÅNDAG

I torsdags rockade jag loss på NCC egna julfest. Top Cats på scenen och en lagom dragen Erica = bra kombination. I fredags va det bakisdag på jobbet så jag tog det lugnt hela dagen. I lördags jobbade jag på mitt andra jobb, MRC, på Flygfyren. På kvällen åkte mamma, jag och syster på en liten turné. Först fika hos morm&morf och sen vildsvin till middag hos farmor och Lasse och faster stod för efterrätten. Fick en ny kompis under kvällen - världens sötaste hund - Agaton. I går (söndag) tog jag en sväng på julmarknaden. Köpte mig lite nödvändigheter såsom en mössa och strumpor. Avslutade kvällen i soffan framför Beck tillsammans med mamma som kom direkt från Östersjön och hade med sig lite gott godis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0