FH


Finns inte så mycket mer att säga än att studenten var grym. Vill bara göra om hela dagen igen. Kände mig så grymt lycklig. Synd bara att dagen gick så himla fort. Tack alla som förgyllde min student och kom på min studentmottagning och tack för alla fina presenter. Club 12 var väll sådär.. var så sjukt trött. Men det tror jag de flesta va? Jag och Isabelle tog i alla fall en morgonpromenad i regnet vid 4a. Sen slocka jag i sängen direkt.

Dagen efter va en bakisdag. Åt pizza och åkte till älsklingen och myste. I söndags åkte jag och några av kelparna in till Stockholm och stekte lite. Lyssna till diverse artister på Rix FM "festival". Helt okej fantiskt. Roligt att träffa kelpisarna och dessutom va det bra väder. En toppenkväll helt enkelt.

I måndags jobbade jag och det ska jag göra fram till lördag. Började 06.00 måndag, tisdag, onsdag och börjar 05.30 torsdag, fredag, lördag. Yeah, livet leker. Somnade halv 9 igår, inte så konstigt kanske? Mamma, syrran och jag va på invigningen av nya handelsområdet idag. Kommer nog bli nice där tror jag. Har även legat och stekt ute i solen idag. Nu jävlar ska jag bli bruuuuun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0