EUPHORIA!

Tänkte berätta lite om vad jag har gjort sen i torsdags. Åkte till älsklingen och spenderade natten där. Vi såg på Biggest Loser och myst i sängen. Ställde klockan på 05.00, KTH Kista på fredagen. Men stängde tydligen av alarmet i sömnen och gick upp 05.30 istället. Slängde i mig en macka och gick till station. Visade sig att jag va ute en timme för tidigt men som tur va gick det en buss kvart över 6. Va framme i Norrtälje kvart i 7, vilket betydde att det fortfarande var 40 minuter kvar innan Kista bussen gick. Så jag hoppade av vid Campus, gick till Statoil och köpte banan och dricka för att sedan fortsätta min färd mot station. Väl framme hade jag fortfarande massor med tid kvar så bestämde mig för att möta Bobby.

När vi sedan satt på bussen och var påväg så hoppade Therese på, kul att få umgås med henne. I Kista gick jag, Rebecca och Bobby på olika föreläsningar, åt en väldigt god wrap, snodde åt oss lite godis och tog sen en sväng i gallerian. Åkte buss hem där jag sov som en stock, konstigt? På kvällen dorg vi till Bobby och hade det trevligt innan vi begav oss till Mobet för att shaka våra feta rumpor. Helt slut somnade jag som en stock vid 2-tiden.

Vaknade 12 imorse, åt en korv och drog ner på stan med syster. Köpte en vit bh för endast 79 rikstaler, billigt och behövligt. Åkte hem och chillade nån timme innan jag åkte för att hämta T och Pappi. Åt en gudomlig middag och myste i soffan framför melodifestivalen. Jag vet att det kan låta tjatigt men jag tycker att rätt låt vann. Jag tror till och med att hon tar hem hela skiten, vad tror ni? Nu hade jag tänkt ta en dusch och sen sova. Imorgon ska jag plugga lite och förmodligen träna. GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0