KUL OSV...

Jag älskar verkligen att plugga, speciellt religion. Tur att man ska iväg och träna sen så man slipper skiten ett tag i alla fall.

Försov mig imorse vilket ledde till att jag missade något roligt på religionen, hur ofta händer det? På engelskan hade vi också roligt. Började på en analytical text som kommer rocka. Lunchen bestod av.. Ja vad vare nu igen? Det har jag redan glömt, så gott va det. På matten hade vi genomgång, hann göra typ 2 tal. Hela dagen fram till Småf va vi 15, pga att designarna besökte Forsmark. Men på Småflektionen va vi bara 10. Vi gjorde inget speciellt utan Bobby, Ruben och jag gjorde UF-uppgiften vi missade tisdagen innan lovet. Efter det slutade vi, eftersom Ulla va i Forsmark.

När jag kom hem åt jag vaniljmuffins som syrran bakat och sen dess har jag bara pluggat.. Men nu är min paus slut. Så nu ska jag återgå till religionen.

"Tat savitur varen yam..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0