DENTIST

Sitter nu på bussen påväg till tandläkarn. Blev ingen matte för mig, skönt. Förmodligen är det sista gången imorgon som jag besöker Eastman, eller ja kanske blir något återbesök. Känns jävligt skönt att allt har gått bra, både operationen och att tandställningen gav resultat. Jag är så jävla nöjd, ni kan inte ana.
Efter tandläkarn åker jag direkt till Toni för att hämta hans busskort så jag kan åka till honom på kvällen. Sen beger jag mig till skolan så mina projektmedlemmar inte börjar grina. På efter middagen drar jag till Toni och sover där har jag tänkt. På fredag blir det lungt, ingen utgång utan bara mys hela kvällen i min älsklings famn.
Har det så jävla bra just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0