WE ARE MEANT TO BE TOGETHER

Jag minns det som igår när vi träffades för första gången den där kalla vinterkvällen. Både du och jag var riktigt nervösa. Vi var hemma hos mig och pratade om livet. Redan då kände jag att det fanns någonting mellan oss. Efter den kvällen träffades vi några gånger och varje gång vi sa hejdå pussa dig mig sådär ömt på kinden, som bara du kan göra. Men tiden gick och jag träffade andra killar... Av någon anledning så tog vi upp kontakten igen och det är inget jag ångrar. Trots att det tog ett tag innan det sa klick så vet jag nu att det är du som är den rätta för mig. Jag vill aldrig släppa taget om dig Toni, du betyder verkligen allt för mig. 
Utan dig är jag ingenting, noll, nada.. Det är dig jag vill dela resten av mitt liv med.
Det finns tre ord, tre ord som beskriver min kärlek till dig.
Jag älskar dig Toni Mikael Johansson och jag menar det verkligen.
You and med forever


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0