KUSINER

Dagen i skolan sög rätt hårt. Va grymt jävla upprörd och fällde en och annan tår. Det enda positiva va att jag får MVG i religion och förmodligen MVG i projektarbete. Desssutom får jag VG i SMÅF och det är jag nöjd med. Gjorde prov i kemi och det gick väll bra...? Efter skolan drog familjen iväg på kalas hos kusinerna. Det bjöds på grillade hamburgare och tårta, smarrigt. Har precis gjort klart test-slutprovet i PT och lyckades få hela 88 % (tack Reb&Bob för hjälpen ♥). Så imorgon då jävlar ska jag sätta provet. Nu blir det till att plugga matte hela natten lång... Sista provet i matte E, längtar tills det är över. 

Sommaren 2011, Mormors kalas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0