NV -flower power

Skivan igår var väll helt ärligt sådär. Mitt sällskap gjorde min kväll i alla fall. Började med att plocka upp Rebecca så åkte vi och handla lite snacks på flygis. Sen åkte vi och plockade upp Carro sen Isabelle för att dra hem till mig. Sandra kom inte så långt efter. Vi åt hemmagjord pizza och hemmagjord rabarber/jordgubbspaj. Sen spelade vi kort och förberedde oss för skivan. Det var inget fel egentligen på skivan. Det tråkiga var att det kom in massor med gamlingar som stod och dregglade efter en när man dansade, inte nice alls. Dessutom fick jag ett helt glas vatten över mig, det drog ju inte upp stämningen precis... Men förövrigt var det en helt ok kväll med framförallt väldigt trevliga människor. I love us


Kommentarer
Postat av: kråkzor

Du är så uppmärksam du!! :D:D

2012-05-21 @ 13:33:12
URL: http://surfaenklare.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0