Onsdag

Dagen igår var riktigt rolig. Började med sovmorgon. Sen hade jag en lektion, samhällskunskapsdiskussion, innnan jag och de andra tre i Surfa Enklare begav oss mot Stockholm till Hotell Rival på prisutdelning. Tyvärr vann vi inget pris men alla som blivit nominerade vann 1500 kr, så det fick vi. Vi är grymt stolta och nöjda ändå, fast vi inte vann.
Va hemma ungefär 5 och då hade mamma köpt med sig sallad som vi åt. Efter det var det dags att tagga till inför ekonomiarnas studentskiva - "Det här lyssnar jag på". Jag hade panik och som vanligt i sista sekund kom jag på vad jag skulle klä ut mig till. Det fick bli Agnetha i Abba. Såg inte riktigt klok ut men det gjorde inte hon heller på sin tid. Cyklade upp till Kina och mötte Rebecca för att senare ta oss till Ellinor. Där förade vi lite och sen drog vi mot Club Salt och där var party redan igång. Dansade mest hela tiden. Pappa hämtade mig vid 2 eftersom det spöregnade ute. Tack alla som var med och gjorde den här kvällen tillsammans med mig. Det var grymt roligt. Imorgon väntar en ny skiva nämligen natur - "flower power" och då får jag besök av Kelpligan, NAAAAAJS!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0