I BRIST PÅ ANNAT!

Namn: Erica Maria Hellberg
Bor: Norrtälje
Född: 1993-11-21
Stjärntecken: Skorpinjon
Hårfärg: Blond
Ögonfärg: Blå, grå
Längd: 170,5 m
Vikt: 64 kg
Skostorlek: 38-39
Familj: Mamma, pappa, lillasyster
Civilstånd: Upptagen med Toni
Bästa vän: Har många
Idol: Jag själv
Käraste ägodel: Mobilen
Vem skrattade jag med senast: Rebecca Nilsson
Mina drömmar: Bilda familj, gifta mig & resa
Vad ska jag bli när jag blir stor: Ännu oklart
Ord jag missbrukar:
Vad är jag rädd för: KRYP!
Är jag snygg: Ja!
Svaghet: Kan ej hålla i pengar...
Allmänbildad: Jorå
Ordningssam: Extremt
Senaste film jag såg: Johan Falk-Spelets regler
Vad ska jag äta idag: Fråga mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0