LAST DAY IN ALVIK

Jobbar nu sista dagen i Alvik vilket faktiskt känns skönt. Med tanke på att restiden ligger på dryga 2 timmar dörr till dörr. Nästa månad ska jag vara i Ursvik vilket resmässigt egentligen inte blir bättre, snarare sämre. Men men får trösta mig med att jag hamnar på kontoret sista månaden när de andra tre är ute i kylan. Sitter för tillfället och hållet på med nån form av kalkyl. Johan (min fadder) hade gjort fel i den så nu fick jag i uppgift att rätta till felen. Roligt? Nej inte särskilt... Tur att man har mobilen nära till hands och musik i lurarna. Annars hade nog den här dagen blivit riktigt låååångtråkig. Nej nu ska jag inte sitta här och gnälla för idag är det faktiskt den 25. LÖÖÖÖÖÖÖN!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0