MONDAY = WORK

Sitter som vanligt på jobbet vid den här tiden. Har inte så speciellt mycket att göra just nu så jag tänkte passa på att berätta om min helg.
 
I fredags jobbade jag. Va på studiebesök på arkitektfirman White i Stockholm. Intressant och roligt. Så nu har vi träffat vår arkitekt som ska hjälpa oss att rita vårt kontor, (projektarbetet vi har på NCC). Efter mötet stack vi hem till Gisela och blev bjudna på lunch. Vi hade det väldigt trevligt och Nils mamma hade bakar bullar som vi också kalasde på. Efter lunchen drog vi till kontoret och fick faktiskt väldigt mycket gjort. Kristoffer  var sjuk men vi jobbade på som aldrig förr. På kvällen tog jag det bara lugnt. Tittade på X-factor och chillade lite med Rebecca. Skjutsade henne och hennes kompisar till en fest i Malsta.
 
Gick och la mig skapligt tidigt eftersom jag på lördagen jobbade 6-12. Eller rättare sagt skulle ha jobbat till 12, men som vanligt så är vi så jäkla snabba så fick sluta halv 10. På lördagskvällen åkte jag hem till min älskling och hade det mysigt. Som vanligt så somnade jag tidigt, trött som jag var... Kanske inte är så konstigt eftersom jag jobbat 6 dagar på rad.
 
Och igår va det chill som gällde. Mys i soffan till Solsidan och Hellenius hörna.
SKÖN HELG!

Kommentarer
Postat av: kråkan

RÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄKOOOOOOOOOOO!!! Kelphäng snart!!!

2012-10-16 @ 10:31:46
URL: http://surfaenklare.se
Postat av: Fåret

Dags att blogga Räko!!! Snart gått en vecka, illa illa illa!

2012-10-21 @ 22:11:43
URL: http://saltpetersyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0