DAGEN

Blev väckte kl 07.00 imorse av mamma. Då var det bara att gå upp och skjutsa henne till jobbet. Jag behövde nämligen bilen idag för jag fick den stora äran att åka och storhandla, roligt? Njae jag vet inte riktigt. Men vuxenpoäng till mig i alla fall. Passade på att ta en sväng ner på stan också. H&M hade fått in massor med kul faktiskt. Dock måste jag spara pengarna till USA. Inte långt kvar nu! På fredag ska jag och tjejerna ha en planeringskväll med allt vad det innebär. Jag tänkte bjuda på pizza. Annars då? Jo, jag har inte gjort så mycket mer än det idag. Eller jo, har bockat av ett till matteprov. Dock ligger jag fortfarande 24534675632421341256754 prov efter...... Men men....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0