FREDAG 12 APRIL 2013

Idag... ja vad har jag gjort idag? Vaknade halv 11. Åt frulle. Duschade och bytte om till partykläder. Det var tänkt att jag skulle åka på dagskryssning med Therese men eftersom hon tyvärr blev sjuk så blev det inget :( 70 kronor hit eller dit, "vad gör det om 100 år? När alltid kommer kring..."  Skämt och sido.
 
Drog istället ner på stan och mötte upp Rebecca som var på H&M. Tog en sväng där inne och sen for vi hem på våra cyklar. Åt mellis hemma hos henne, sådär som vi brukade göra förr i tiden, när man själv gick i skolan. På tal om skolan så är sista ansökningsdag på måndag och jag har faktiskt lite ångest över det. Vafan ska jag välja som etta? Är inte alls säker. Det kommer jag inte vara på måndag heller. Men vad jag än väljer tror jag att det kommer bli bra i slutändan i alla fall. För civilingenjör är så väldigt brett så jag har alla möjligheter sen när jag har gått ut. Det kommer bli en tuff tid med mycket plugg. Men det är jag förberedd och helt utvilad för. Men det är en annan historia.
 
Nu åter till dagen.  Vart var vi? Jo... mellis hos Rebecca. Efter mellisen hängde vi på hennes rum och fixade naglarna. Vid 5 tiden plockade mamma upp mig och vi for och handlade mat, men framförallt goooooodis. Degade hela kvällen i soffan och glodde på Let's dance. Robban åkte ut... Nej, hade hellre sett att Sofia åkte... men men... Nej nu har jag babblat nog. Nu är det dags att sova tror jag. 
Med den bilden säger jag god natt och tack för mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0