ONSDAG

Imorse tog jag en promenad med Nilsson i solskenet. Riktigt skönt var det. När jag kom hem ringde Therese och undrade om jag ville med ner på stan och det är klart jag ville. Vi fikade på krabban och blev bjudna på både cola och kaffe till vår salami/brie baguette, snällt. Efter de hängde jag på till badhuset för Therese skulle sola. Efter de fick jag skjuts hem. Nu ligger jag i sängen och har just strykt klart för idag. Vadå strykt tänker ni? Jo jag är så snäll så jag hjälper mamma med att stryka tvätten när hon jobbar. Så snäll är jag. Ska snart ställa mig och laga middag också. Idag bjuds det på lax på saltbädd, klyftpotatis, romsås och en god sallad. Efter maten åker jag till min älskling och myser.
PUSS & KRAM ALLA FANS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0