STUDENTEN

Studenten börjar närma sig med stormsteg. Unna dig en vacker vit klänning för din student. Själv tog jag studenten förra året. En fantastisk upplevelse och en minnesvärd dag och kväll. Kommer ihåg det som om det vore igår. Utspringet, flaket, musiken, känslan i kroppen, skumpan och all skläkt och vänner som väntade utanför och tog emot mig. Jag var så himla lycklig den dagen. Men det är mycket som ska förberedas inför dagen med stort D. Inbjudningskort skall skickas ut till nära och kära som man vill bjuda och dela dagen med, mat ska inhandlas och göras i ordning, partytält (om man nu har det) ska resas, bord och stolar ska ställas ut och så vidare och så vidare. Jag kan rada upp en hel lista på saker som ska göras innan dagen är kommen.
 
Men det roligaste av alla saker som ska inhandlas måste ändå vara klänningen och skorna. Men när det kommer till just klänningar kan det bli väldigt svårt eftersom det finns en djungel med klänningar. Därför tänkte jag tipsa och grymt snygga klänningar från Bubbleroom som jag tycker är absolut hetast just nu. Så hoppas ni får lite mer skinn på benen nu efter mina fantastiska tips till er. 
 
Biscuit dress

Den första klänningen jag tänkte tipsa om är denna söta armlösa spetsklänning i kortare modell. Det fina med den här klänningne är ryggen tycker jag. Klicka på klänningen för att komma till hemsidan.
 
Timo smock dress
 
 
Den andra klänningen jag tänkte tipsa om är något längre modell. Dock kortare i fram och längre ibak. Denna klänning är axelbandslös. Klicka på klänningen för att komma till hemsidan.
 
Klänning
 
Den sista klänningen jag tänkte tipsa om är den klassiska varianten av spetsklänningar. Den funkar alltid. Klänningen har trekvarts armar och är mer gräddvit än vit. Klicka på klänningen för att komma till hemsidan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0