SHOW US WHAT YOU GOT WHEN THE MOTHER F*CKING BEAT DROPS

Hej alla glada! Jag lever! Har egentligen massor att berätta men det skulle ta alldeles för lång tid och som student (framför allt under Nolle-p) har man inte så mycket tid. Faktum är att jag inte har någon tid hemma alls, förutom idag då. Kan dra lite kort: Har varit i USA i 1 månad med mina fina vänner, Rebecca och Carro. Sjuk upplevelse som jag sent kommer att glömma. Sen har jag jobbat arslet av mig på R.J. Känns så jävla bra att jag aldrig mer behöver sätta min fot där, fy fan alltså! Annars har jag bara chillat och festat.
 
I tisdags började jag skolan igen efter mer än ett års uppehåll. Riktigt roligt faktiskt. Har hämnat i en sjukt bra klass och studentlivet verkar så jävla nice. Igår va det förfest på Gripen och sen fortsatte förfesten hemma hos Alex (i min klass). Vi va 9 pers som drog dit och snackade och spelade "Jag har aldrig...". Efter det drog vi vidare till Trappen där vi öste på dansgolvet. NAAAAAAAAAAJS!
Imorgon är det dags för diagnostiskt prov i matte... suck... Hur ska det gå? Ska i alla fall iväg snart och plugga lite med Agnes och Isabella får se om jag blir någe klokare efter det. 
Hej hopp!
 

Kommentarer
Postat av: kråkan

Det var ta mej fan på tiden!

2013-08-27 @ 14:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0