FREDAG 4 JANUARI 2013

Åkte till min älskling igår. Vi tittade på första Sagan om ringen filmen. Jag tänkte att det liksom var dags nu då jag inte sett någon av filmerna innan. Men orkade bara titta på en sen somnade jag. Vakande dock när älskling stängde av datorn och då kunde jag inte somna om. Låg nog vaken en timme och sen sov jag en timme och så höll det på ända fram till kl 05.00 ungefär då somnade jag och sov till 11 någonting. Då åt vi frukost - två knäckemackor med ost och smör och ett glas mjölk. La mig sen i sängen och läste ett kapitel i boken jag just nu läser: Lars Kepler - Hypnotisören. Sen fick älsklingen för sig att vi skulle bada lite badkar och det gjorde vi, mysigt. Åt lunch efter de och åkte hem 16.00.

Nu har jag precis avslutat middagen och chillar framför tvn. Jobb kl 06.00 imorgon, taggad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0